2011. június 19., vasárnap

Zöld Sifon News - "varrósos"

Pünkösd ünnepén jutottam csak tűhöz-cérnához, s mivel restanciáim voltak virágokat öltögettem.

Lidérckének azt ígértem, hogy a kitűzője nem lesz Motyi-rágott... Ha láttátok volna a "csomagolást"... a malacunk, ha akart volna se tudott volna így elbánni vele. Írtam is figyelmeztetést, hogy ne féljen felbontani a szörnyszülött levelet, mert a tákolmányból a végén mégiscsak egy kitűző kerül majd elő. Boldog vagyok, hogy Dorka őszintén örült a virágnak. Ezt választotta:


Arra pedig (ó én szerénytelen!) kiváltképp büszke vagyok, hogy megdicsérte a kis kártyát amit kísérőként, köszönetként szoktam ráaggatni a kreálmányaimra.


Ha már itt tartunk bemutatom azt a címkét is, amivel "megjelölöm" a varrományaimat.
Természetesen zöld :)

(értsd: erzsó saját keze által)

Ez jutott eszembe amikor késztetést éreztem arra, hogy jelöljem az általam készített tárgyakat.
Vitaestet indíthatnánk arról, hogy ez nagyképűség-e, vagy puszta emberi ösztön.
Mármint a jelölés.

A két dolog születése között majd két év telt el, így igen eltérő dizájnnal bírnak, s ez okoz bennem némi diszharmóniát. Ám mindkettőt szeretem.
Úgyhogy azt gondoltam, az "eská"-n varrok egy kis ráncot: átteszem szépiába és betűtípusa is hasonul a kártyához. Hátha úgy összeillőbb párt alkotnak...

Másik nyertesem a barátném volt, Akinek határozott elképzelései voltak arról, hogy mit szeretne.
Konkrétan túrt egy színében jól harmonizáló szoknyát a kék-fehér csíkos pólójához, én pedig egy antikolt fém gombot gondoltam hozzá, hogy kicsit "tengerészesebb" legyen.
Itt viselet közben, igaz épp nem tengerpartiasan:


Hosszú ünnep a Pünkösd, úgyhogy végül pirosak:



és a maradék:



5 megjegyzés:

Krizantám írta...

Tessék mondani, az "eská" címke honnan valósi? Hogyan készült?
Nagyon tetszik mind a két fajta címke! Nagyon eredeti az "eská" jelentése! :-)))

A virágok pedig... :-)))

Ledorka írta...

Itt is megköszönöm. :)) Tényleg csodaszép a virág is (a többi kitűző is, nem csak az enyém :D) a címke is! Az eská is tetszik. Pláne, hogy plusz tartalmat is hordoz. :D

Babi néni írta...

Szerintem a címke kell a kézműves táskákra is. :o) Mint egyszerű halandónak nekem jobban imponál egy olyan táska, amin van egy címke, ami "boltibbá" teszi. :o)

erzsó írta...

Csajok!

Köszi!

Akkor ezentúl így mondom majd: címke az kell. Kijelentő módban:)

Egyébként a legegyszerűbb házi barkács: transzferpapírra nyomtattam és vasaltam.

Névtelen írta...

Nemcsak a kitűzőt nyertem, hanem azt is, hogy mióta nyomon követem Erzsó blogját, nem találtam képet ide, magamról. Most már van képem hozzá! :))