2011. szeptember 1., csütörtök

rendrakósdi újratöltve

Vége a nyári láblógázásank, a Pulya elkezte a felsőt...
(már felsős?!)
nekem is folytatnom kell a nyáron elkezdett rendrakást.

Egyébként is motoszkált a fejemben, de ma "intést" kaptam.
Honnan máshonnan mint egy blogból ?
Mondjuk fohászkodtam a fentieknek, hogy küldenének már egy jelet...
Azt mondanom sem kell,
hogy nem a Rend kérdéskörével kapcsolatban kezdeményeztem interurbán párbeszédet a racionalitáson túlra...
Ám az ember lánya örüljön, hogy szóra, akarom mondani képes üzenetre méltatják,
dolgozzunk abból amit kaptunk :))


Az alábbiakra következtettem:

1. Ne hordj össze hetet-havat a blogban,
mert még  egy telepatikus képességgel megáldott kínai sem ért meg:

2. Mondjuk, ha rendbe-szedem a gondolataimat, s úgy próbálkozom akkor, akkor pláne nem:
:-))

3./ Dettó a magyarokkal kapcsolatban is:


4./ A textiljeimet muszáj legalább színre szétválogatni:


5./ Selejtezni kell !!!

9 megjegyzés:

Ledorka írta...

:D Jók a képek! :))
Elárulom, én úgy teregetek, hogy először a fekete csipeszeket használom el, aztán a rózsaszíneket, majd a kékeket... nem sorolom. :D A lényeg, hogy egy ruhadarabra csak egyforma színű csipesz kerülhet. Ez betegség? :D

erzsó írta...

ááááá dehogy!

Bár nem biztos, hogy rám kellene ez ügyben hagyatkozni... Barátném szerint "kényszeres" vagyok... s Neki ez a szakmája :))

Monika írta...

:)))))) Azt hittem olvastad,hogy hetek óta rendet rakok.:)))))
esténként lent töltöm az időmet és válogatok.Most már -végre!!!!!-eljutottam odáig,hogy némely rongyot feláldozok a kocsiszerelés oltárán.:)A többit név szerint továbbjuttatom.

erzsó írta...

Mammka!
Olvastam bizony, s alig várom hogy megmutatsd mire jutottál!
Ösztönzést jelentene mindenképp :))

Tündérlátta írta...

Nagyon klassz, szórakoztató válogatás!!

MrsYarnart írta...

ez nagyon jó! mostanában egyre gyakrabban rám tör a válogató-rakosgató-selejtező mánia. jó tudni, hogy nem vagyok egyedül :)

csaknoris írta...

Erzsó, ha megengeded, Lidérckénk üzenem, hogy NINCS EGYEDÜL!!
Amikor az ikreimmel itthon voltam, és 6 hónapos korukban az 56-os méretből 40 perc volt míg egy gép ruhát kiteregettem,/addig én nagyon szerettem teregetni, még gyönyörködtem is benne!/elfáradtam.
Annyira elfáradtam, hogy már csak onnan tudtam ezt is, hogy azzal szórakoztatom magam, hogy szinre- szint rakok.Rózsaszín ruhára-rózsaszín csipeszt, stb.
Köszi Lidércke a nyilvános vallomást, köszi. Normálisak vagyunk és anyák. Néha furcsa tuninggal éljük túl a mát.

Ledorka írta...

Köszönöm, sorstárs! :D Szerintem, ez legyen a legnagyobb bajunk! :D :P
Most meg a harmadik adag ruha. Az első kettőt ugyebár már kiteregettem, és halvány késztetést éreztem, hogy ne csak szín, de méret szerint is csoportosítsam őket (három különböző korú gyerekem van), de ezt legyőztem magamban. Ez fejlődés. :)

U.i. Mikor anyukám látta, hogy teregetek, azt mondta, nem vagyok normális. Aztán pár hét múlva bevallotta, hogy már ő is így... :D Szóval, fertőző. :)))

erzsó írta...

Veszek egy csomag színes csipeszt :))