2015. augusztus 22., szombat

cool time és kúl-túra

avagy
Isztambul <- Konstantinápoly <- Bizánc
Az időjárás pont passzol egy rövid tavaszi utazás fázós képeinek megmutatásához.
Csak képek.
Esetleg tőmondatok.
Mert be kell valljam, megcsapott pofán vágott megérintett a Kelet szele.

Fedett Bazár.

Hát.
Kötőszóként.







Miatta jöttem.

Add meg a császárnak ami a császáré.
Használj másik kaput.





Gyertyatartók Budáról.

A közepe.


Csegely. Omphalos.

Persze hogy kívántam.



  
 Keresztény idők magyar királylánya.

Ha ágaskodsz egy kicsit.



Topkapi.
  




Női szakasz.








Szemközt egymással.


 Van ahol élhetőnek tűnik.




Az öböl vizének színei leírhatatlanul gyönyörűek.


 Galata Köprüsü. Szám szerint az ötödik.


Sapka, sál, Boszporusz.
 Hátsó oldal.
 Némi fenntartással.



 Élet. Nagybetűs.

Nevét se tudom új híd.

 Fűszer. Bazár.

 Ilyen házra Európá(bb)ban is rácsodálkoznék.
 Szoba kilátással.

Vissza Ázsiába. Aztán haza.



5 megjegyzés:

ursa minor írta...

Jajdejó látni ezeket a képeket! Pont egy évvel ezelőtt mi is itt róttuk az utcákat és nagyon jól éreztük magunkat. Ez olyan visszajárós hely, már alig várom, hogy viszontlássam megint.
Persze a Kék mecsetbe egyszer sem sikerült bejutnunk: vagy túl hosszú volt a sor és pont előttünk zárták be, vagy nemes egyszerűséggel számunkra épp nem volt nyitva. Szóval lesz miért visszatérni. :)

worldw MOHAMED írta...


Helló mindenki,
A nevem Mr., Rugare Sim. Hollandiában élek, és ma boldog ember vagyok? és azt mondtam magamnak, hogy minden olyan hitelező, aki megment és engem és a családomat a rossz helyzetünkből, minden olyan személyt átirányítok, aki kölcsönt keres neki, boldogságot adott nekem és a családomnak, euróra volt szükségem 300 000,00, hogy kezdjem az egész életemet, mivel egyedülálló apa vagyok 2 gyerekkel, találkoztam ezzel az őszinte és Allah-félő ember kölcsönadóval, aki segít nekem egy 300 000,00 eurós kölcsönnel, ő Allah-félő ember, ha kölcsönre van szüksége és visszafizeti a kölcsönt, kérjük, vegye fel a kapcsolatot vele, mondja meg neki, hogy (Mr. Rugare Sim) utaljon rá. Vegye fel a kapcsolatot Mohamed Careen úrral e-mailben: (arabloanfirmserves@gmail.com)


HITELPÁLYÁZATI INFORMÁCIÓ ŰRLAP
Keresztnév......
Középső név.....
2) Nem: .........
3) Szükséges hitelösszeg: .........
4) Hitel időtartama: .........
5) Ország: .........
6) Lakcím: .........
7) Mobilszám: .........
8) E-mail cím ..........
9) Havi jövedelem: .....................
10) Foglalkozás: ...........................
11) Melyik oldalt kereste itt itt .....................
Köszönöm és üdvözlöm.
E-mail küldése: arabloanfirmserves@gmail.com

United.credit írta...

A nevem Mr. Susan William, Magyarországon élek, és ma boldog nő vagyok, és azt mondtam magamnak, hogy minden hitelező, aki megmenti a családomat szegény helyzetünkből, tanúskodni fogok a világ és az egyetemi hitel mellett (United. Credit411@gmail .com ) jóváhagyta és átutalta nekem a 2500000 kr összegű kölcsönt . A united.credit411@gmail.com a legjobb hiteltársaság a megbízható, megbízható, 1%-os kamatozású hitelhez. szüksége van ma kölcsönre, mindenféle kölcsönt kínálnak, forduljon hozzájuk még ma sürgős kölcsönért a united.credit411@gmail.com címen (UC credit) nem kér fedezetet. Élő bizonyság vagyok

Anonymous írta...

Több megjegyzést is láttam olyan emberektől, akik már kaptak kölcsönt a LAPO M-F-től, ezért a népszerű ajánlások alapján úgy döntöttem, hogy jelentkezem, és csak néhány órája igazoltam vissza 28 500 eurós teljes összeget a számlámon. Ez nagyon jó hír, és azt tanácsolom mindenkinek, akinek valódi kölcsönre van szüksége, hogy jelentkezzen e-mailben: lapofunding960@gmail.com

Ali Alaaeldin írta...

KÉSZ A TANÚSÁGOM

A nevem Ali Alaaeldin Kuvaitból, felvettem a kapcsolatot a hitelintézetekkel 40 000,00 eurós üzleti kölcsönért, majd azt a lépést kaptam, hogy vállaljam el a szükséges kölcsön összegét, miután ismét kockáztattam, mert annyira kétségbeesetten szerettem volna céget alapítani a legnagyobb meglepetésre. , a kölcsön összege 48 órán belül felkerült a bankszámlámra anélkül, hogy nyomást kaptam volna a kölcsönhöz. Meglepődtem, mert kezdetben egy átverés áldozata lettem! Ha bármilyen hitelösszeg megszerzése iránt érdeklődik, és bármely országban tartózkodik, azt tanácsolom, hogy vegye fel a kapcsolatot a Hitelintézetek kölcsönével e-mailben: loancreditinstitutions00@gmail.com
WhatsApp ; +393509811524